SPORTSHOWROOM

Nike

TN98 x A-COLD-WALL*

Μια διαχρονική ανανέωση του θρυλικού αθλητικού παπουτσιού Tuned Air.

Nike TN98 x A-COLD-WALL*
© Nike / A-COLD-WALL*

Μια αυξανόμενη εταιρική σχέση

Η πρωτοποριακή μάρκα μόδας του Samuel Ross, A-COLD-WALL*, άρχισε να συνεργάζεται με τη Nike το 2017. Η πρώτη τους συνεργασία ήταν η επανεπεξεργασία ενός από τα πιο εμβληματικά αθλητικά παπούτσια της μάρκας - το Air Force 1 - και σύντομα προχώρησαν στο Zoom Vomero 5 το 2018. Κάθε φορά, τροποποιούσαν την εμφάνιση του πρωτότυπου με παράξενα χαρακτηριστικά, ανανεωμένα υλικά και λεπτές λεπτομέρειες του branding. Μετά από αυτό, θα περνούσαν άλλα πέντε χρόνια μέχρι η δημιουργική συνεργασία να παραδώσει το επόμενο παπούτσι της, αλλά άξιζε η αναμονή, καθώς επέλεξαν έναν άλλο τιτάνα του εκτεταμένου παλαιού καταλόγου της Nike - το Air Max Plus.

© Nike / A-COLD-WALL*

Μια πρώιμη ματιά

Μια πρώιμη ματιά στο sneaker παρουσίασε ο ίδιος ο Samuel Ross στη σελίδα του design.by.samuelross στο Instagram, όταν στις 19 Ιουνίου 2023 δημοσίευσε έξι φωτογραφίες με βιβλία που τον έδειχναν να κρατάει την House Blue έκδοση του παπουτσιού συνεργασίας Nike TN98 x A-COLD-WALL*. Οι ενδιάμεσες εικόνες περιείχαν teasers, όπως ένα κοντινό πλάνο των πάτων, με το περίπλοκο λευκό branding και τη λέξη "Precision" γραμμένη στο μπροστινό μέρος του ποδιού, μια εικόνα του ολόλευκου χρώματος σε ένα γραφείο δίπλα σε μερικά κουτιά παπουτσιών, μια άλλη του Ross με αυτή την έκδοση στο χέρι και τέλος μια άποψη του House Blue στα πόδια του ενώ διέσχιζε το δρόμο. Από αυτές τις φωτογραφίες ήταν ήδη ξεκάθαρο σε τι θα συνίστατο ένα μεγάλο μέρος της συνεργασίας, αλλά πολλές από τις πιο λεπτές λεπτομέρειές της δεν είχαν ακόμη αποκαλυφθεί.

Το πρώτο teaser της ACW*

Η ίδια η A-COLD-WALL* δεν άρχισε να δημοσιεύει για το TN98 παρά μόνο στις 4 Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, όταν κυκλοφόρησε ένα teaser μιας εικόνας. Έδειχνε ένα άτομο να κάθεται στο πάτωμα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με τα πόδια του τεντωμένα μπροστά του. Έσκυβε προς τα εμπρός για να αγγίξει τα παπούτσια του, τα κάτω μέρη των οποίων ήταν στραμμένα προς την κάμερα, αλλά ο χαμηλός φωτισμός καθιστούσε δύσκολο να διακρίνει κανείς ποιο μοντέλο αθλητικού παπουτσιού φορούσε. Υπήρχε, ωστόσο, ένα αποκαλυπτικό σημάδι - το αξέχαστο εξαγωνικό λογότυπο Tn. Βρίσκεται στο κέντρο της εξωτερικής σόλας του παπουτσιού, ο κίτρινος χρωματισμός του και το κείμενο Tn ήταν αλάνθαστο, μην αφήνοντας καμία αμφιβολία για το ποια θα ήταν η βάση της συνεργασίας. Εκτός από αυτό, άφηνε πολλά στη φαντασία, καθώς διπλή επωνυμία πλαισίωνε την εικόνα και το σχόλιο απλώς ενθάρρυνε τους ανθρώπους να εγγραφούν στον ιστότοπο της εταιρείας μόδας για ενημερώσεις.

© Nike / A-COLD-WALL*

"Όλα είναι δυνατά"

Ο Samuel Ross, εν τω μεταξύ, επέλεξε μια λιγότερο μίνιμαλ προσέγγιση στη σελίδα του στο Instagram, δημοσιεύοντας μια σειρά φωτογραφιών που τεκμηριώνουν όλα τα συνεργατικά αθλητικά παπούτσια Nike x ACW*, συμπεριλαμβανομένων των τριών επερχόμενων χρωμάτων AM Plus. Κάθε εικόνα ήταν ένα τακτοποιημένο πλευρικό προφίλ με τον κωδικό προϊόντος του παπουτσιού με μικρά γράμματα στη δεξιά πλευρά και το έτος και τον αριθμό τριμήνου της κυκλοφορίας του στα αριστερά. Το σχόλιο έδινε μια εικόνα για τα συναισθήματα του Ross σχετικά με τη συνεργασία του με τη μάρκα παπουτσιών, αναφέροντας ότι "Η ωρίμανση, η μελέτη και η ανάπτυξη μιας επαγγελματικής συνεργασίας μέχρι το 2023 ήταν τιμή. Όλα είναι δυνατά." Αυτό το καταληκτικό μήνυμα έδειχνε την αισιοδοξία του και την ενδυνάμωση που ήθελε να μεταδώσει μέσω του sneaker.

© Nike / A-COLD-WALL*

Ένας τρίτος δημιουργικός συνεργάτης εντάσσεται

Από τότε, ο ιδρυτής της A-COLD-WALL* καθρέφτισε το μοτίβο δημοσιεύσεων της μάρκας, δημοσιεύοντας την επόμενη φορά εικόνες στις 7 Σεπτεμβρίου. Την ημέρα αυτή, και οι δύο ανέβασαν τρεις εικόνες από μια σύνθεση που δημιούργησε ο περιζήτητος φωτογράφος Gabriel Moses, ο οποίος αναφέρθηκε καθ' όλη τη διάρκεια της καμπάνιας για τη δουλειά του στη λήψη εικόνων και τη σκηνοθεσία του έργου. Εδώ, η ανάρτηση παρουσίασε κοντινά πλάνα από το έργο του, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από ένα αναγεννησιακό στυλ του 17ου αιώνα, απεικονίζοντας μια ομάδα μοντέλων που φορούσαν τα Air Max Plus καθώς πετούσαν μέσα από τα σύννεφα. Η πλήρης εικόνα εμφανίστηκε στη σελίδα του Moses στο Instagram την ίδια μέρα, μαζί με το σχόλιο "Κάποιος είπε airmax και το πήρα κατάκαρδα." Εν τω μεταξύ, η A-COLD-WALL* το ονόμασε "The Renaissance" και παρέπεμψε τον κόσμο στην ιστοσελίδα της για ενημερώσεις, ενώ ο Samuel Ross προχώρησε με έμφαση στο θετικό μήνυμα της συνεργασίας, γράφοντας "True collaboration. Θα το δείτε αυτό σε κλίμακα, σε όλες τις μεγάλες πόλεις σύντομα. Η μαύρη βρετανική καλλιτεχνική τέχνη ακμάζει".

© Nike / A-COLD-WALL*

Αποκτώντας δυναμική

Με αυτές τις τρεις αναρτήσεις για το Nike x ACW* TN98, η καμπάνια είχε αρχίσει πραγματικά να αποκτά δυναμική, και την επόμενη μέρα, η Nike συμμετείχε επίσης. Σε μια κοινή ανάρτηση με την A-COLD-WALL* στις 8 Σεπτεμβρίου, δημοσίευσαν τέσσερις από τις κομψές φωτογραφίες του Moses στη σελίδα nikesportswear στο Instagram. Όλες ευρείες λήψεις, έδειχναν την ίδια ομάδα μοντέλων από το "The Renaissance" να ποζάρει με τους χρωματισμούς Onyx και Stone σε ένα σκοτεινό σκηνικό με φόντο από μπετόν. Το σχόλιο συνόψιζε το συνεργατικό sneaker με τις λέξεις "ACW_NIKE TN98. Ένα παιχνίδι εκλέπτυνσης και αφαίρεσης μέσα από τον φακό ενός διαχρονικού εμβληματικού Air Max Plus 98." Επιπλέον, ανακοίνωσε τις ημερομηνίες κυκλοφορίας του παπουτσιού - παγκοσμίως στις 12 Σεπτεμβρίου στο a-cold-wall.com και στις 21 Σεπτεμβρίου στην εφαρμογή SNKRS.

© Nike / A-COLD-WALL*

Μια πιο προσεκτική ματιά

Στη συνέχεια, η καμπάνια συνεχίστηκε στις 10 Σεπτεμβρίου, αυτή τη φορά με τις ίδιες δύο εικόνες που αναρτήθηκαν στο Instagram της nikesportswear και σε αυτό της A-COLD-WALL* επίσης. Κάθε μία ήταν ένα κοντινό πλάνο των φωτογραφιών του Moses με τα μοντέλα που φορούσαν πρώτα την ολόμαυρη έκδοση και στη συνέχεια την ολόλευκη. Αυτό έδωσε σε όσους ενθουσιάστηκαν με την κυκλοφορία μια πιο κοντινή ματιά στους δύο χρωματισμούς, ενώ το σχόλιο της ACW* επανέλαβε τις ημερομηνίες κυκλοφορίας και το σχόλιο της Nike περιέγραψε τη συνεργασία ως το "τέταρτο κεφάλαιο στη βαθιά ριζωμένη συνεργασία @acoldwall".

© Nike / A-COLD-WALL*

Η τελική ώθηση

Στις 11 Σεπτεμβρίου, καθώς πλησίαζε η ημερομηνία πρώιμης πρόσβασης, η A-COLD-WALL* επιμελήθηκε δύο αναρτήσεις. Η μία περιελάμβανε έξι φωτογραφίες που έδιναν μια εις βάθος ματιά στις χρωματικές αποχρώσεις Onyx και Stone, εστιάζοντας σε λεπτομέρειες που περιγράφονταν στα σχόλια, όπως το "Πλήρως δερμάτινο επάνω μέρος με θερμοδιαμορφωμένο εξωσκελετό", το "Χαραγμένο με λέιζερ @nike swoosh και γραφικές εφαρμογές" και το "Ridged TPU heel-guard με σχηματικό υπόστρωμα". Για όποιον είχε ήδη αναπτύξει έστω και ένα περαστικό ενδιαφέρον για το σχέδιο, αυτό θα ήταν η τελική ώθηση, καθώς έδειχνε πόσο εκλεπτυσμένη και ακριβής ήταν η κατασκευή αυτού του αθλητικού παπουτσιού. Για να δώσει στην κυκλοφορία ακόμα περισσότερο hype, η δεύτερη ανάρτηση παρουσίασε τέσσερα στιγμιότυπα από μια διαφημιστική πινακίδα του Λος Άντζελες που εμφάνιζε το εμπνευσμένο από την Αναγέννηση κομμάτι του Gariel Moses. Ο Samuel Ross μοιράστηκε μόνο μια εικόνα της ίδιας διαφημιστικής πινακίδας στη σελίδα του στο Instagram εκείνη την ημέρα. Απλώς την άφησε εκεί χωρίς σχόλιο, αλλά ο Moses ήταν ο πρώτος που απάντησε με ένα emoticon δύο ποτήρια σαμπάνιας που τσουγκρίστηκαν μεταξύ τους - μια διακριτική πρόποση για την κοινή τους δουλειά. Την επόμενη ημέρα, το Instagram της ACW* παρουσίασε απλά προφίλ των χρωμάτων Onyx και Stone σε υπόλευκο φόντο με διπλό branding στο κάτω μέρος του καθενός, ανακοινώνοντας ήρεμα ότι το παπούτσι ήταν πλέον διαθέσιμο.

© Nike / A-COLD-WALL*

Η μπλε απόχρωση House Blue

Τώρα που αυτές οι δύο αποχρώσεις είχαν κυκλοφορήσει στον κόσμο, οι μάρκες μπορούσαν να στρέψουν την προσοχή τους στην κυκλοφορία της House Blue αποχρώσεως, η οποία επρόκειτο να κυκλοφορήσει στις 18 Σεπτεμβρίου. Τέσσερις ημέρες πριν από αυτό, το Instagram της A-COLD-WALL* φιλοξένησε ένα βίντεο με κάποιον, ίσως και τον ίδιο τον Samuel Ross, να περπατά σε έναν διάδρομο με τη μπλε έκδοση του νέου Nike Air Max Plus. Στο παρασκήνιο έπαιζε ατμοσφαιρική μουσική και το ίδιο το βίντεο έκοβε και έκοβε. Το σχόλιο ζητούσε από τον κόσμο να εγγραφεί στην ιστοσελίδα για ενημερώσεις. Είχε προηγηθεί μια άλλη ανάρτηση στις 17 Σεπτεμβρίου που έδειχνε δύο εικόνες από τη φωτογράφιση του Moses, αυτή τη φορά με τα μοντέλα να στέκονται στο House Blue sneaker. Ο φωτογράφος με έδρα το Λονδίνο αναφέρεται στο σχόλιο, όπως και η ημερομηνία κυκλοφορίας του παπουτσιού. Για να συμπέσει με το λανσάρισμα αυτής της τρίτης απόχρωσης, η μάρκα δημοσίευσε και πάλι, με τέσσερις εικόνες που εστίαζαν σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες του σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων μοναδικών πτυχών όπως το χαραγμένο swoosh και τα γεωμετρικά τετράγωνα, τα λεπτά γράμματα στο στέλεχος, η ορατή μονάδα Air και τα διάφορα στοιχεία επωνυμίας στη φτέρνα, τα οποία επικεντρώνονται γύρω από το εικονικό λογότυπο Tn. Το σχόλιο ανέφερε ότι το παπούτσι είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην ιστοσελίδα της A-COLD-WALL*.

© Nike / A-COLD-WALL*

Πίσω από τον σχεδιασμό

Σε αυτό το σημείο, η καμπάνια κυκλοφορίας προχωρούσε καλά και το επόμενο στάδιο ήταν η κυκλοφορία του παπουτσιού στην εφαρμογή SNKRS. Μια μέρα πριν από αυτό, στις 20 Σεπτεμβρίου, οι σελίδες nikesportswear και nikelondon στο Instagram μοιράστηκαν και οι δύο αποσπάσματα από ένα βίντεο "Behind the Design" που έγινε με τον Samuel Ross και την ομάδα σχεδιασμού του έργου του. Σε αυτό ο Ross μιλούσε για τη συνεργασία του με τη Nike και κάποιες από τις ιδέες πίσω από το sneaker, στο οποίο περιέγραφε το AM Plus ως "ίσως το μεγαλύτερο σύμβολο της ευρωπαϊκής κουλτούρας αθλητικών ειδών και sneakers". Το πλήρες βίντεο από αυτή την ανάρτηση θα μπορούσατε να το δείτε στην ιστοσελίδα της Nike σε μια παραγωγή "Behind the Design". Σε αυτή τη μεγαλύτερη εκδοχή, η ανώτερη διευθύντρια του έργου και σχεδιάστρια υποδημάτων, Laura Song, ακουγόταν να μιλάει για το πώς είχαν τονίσει κάποιες από τις λεπτότερες λεπτομέρειες του παπουτσιού, όπως ο ορατός αερόσακος και οι ημιδιαφανείς πτυχές. Δίπλα της ήταν ένα άλλο μέλος της ομάδας, ο ανώτερος PLM για τα ανδρικά υποδήματα στην Ευρώπη, Matthew Hay. Περιέγραψε το Plus ως ένα από τα "κοσμήματα του στέμματος" του χαρτοφυλακίου της Nike, προτού ο Ross προχωρήσει στη σκιαγράφηση του οράματός του για το παπούτσι, δηλώνοντας ότι ήθελε να αποκαλύψει τη μηχανική του, ώστε να κάνει ορατή τη διαδικασία δημιουργίας και να εκθέσει την ευθραυστότητα και την ατέλειά του ως φυσικό αντικείμενο. Εξήγησε τη διαδικασία χάραξης με λέιζερ που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του σχήματος του εξωτερικού μέρους από δέρμα Nappa και την ισορροπία της καινοτομίας και της εξέλιξης της σχέσης χρώματος μεταξύ της ACW και της Nike. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω της χρήσης του μπλε σε μια απόχρωση και των μεθοδικών χρωματικών επιλογών που έγιναν για τη διερεύνηση του θέματος της κληρονομιάς μέσω της "κιμωλίας, του σχιστόλιθου, των υπόλευκων τόνων και στη συνέχεια των μαύρων και του κάρβουνου" στις Stone και Onyx. Ο Ross αποκάλυψε επίσης πώς αυτό το έργο αφορούσε την κοινότητα, αλλά ήταν και προσωπικό γι' αυτόν, επειδή το Plus ήταν ένα παπούτσι που πάντα ήθελε αλλά δεν μπορούσε να αποκτήσει, δηλώνοντας ότι η αγορά του παπουτσιού ήταν "σχεδόν σαν να αγοράζεις το πρώτο σου έργο τέχνης".

© Nike / A-COLD-WALL*

Υπογραφή του παπουτσιού

Στις 21 Σεπτεμβρίου 2023, το παπούτσι Nike TN98 x A-COLD-WALL* κυκλοφόρησε τελικά στην εφαρμογή SNKRS. Την ίδια ημέρα, ο ίδιος ο Samuel Ross συμμετείχε σε μια υπογραφή παπουτσιών στην Dover Street Market. Η εκδήλωση προωθήθηκε στη σελίδα της ACW* στο Instagram με τρεις φωτογραφίες μιας ειδικής εγκατάστασης του Ross που αποτελούνταν από μια σειρά μπλε γλυπτών που ταίριαζαν στο χρώμα του House Blue TN98 με λεπτό λευκό branding όπως ακριβώς και αυτό του παπουτσιού. Το σχόλιο αποκάλυπτε την ώρα της εκδήλωσης και ανέφερε ότι "θα υπογράψει τα παπούτσια με σειρά προτεραιότητας".

© Nike / A-COLD-WALL*

Αφήνοντας ξανά την ιστορία του Air Max Plus

Ενώ αυτό έδωσε στην κυκλοφορία μια τελευταία ώθηση, ο A-COLD-WALL* ήταν σαφώς απίστευτα περήφανος για το σχέδιο και μια λεπτομερής περιγραφή της συνεργασίας υπάρχει ακόμα και σήμερα στην ιστοσελίδα της ACW*. Υπάρχει μια εισαγωγική σελίδα που κάνει μια αναδρομή στην επταετή συνεργασία της μάρκας με τη Nike, χαρακτηρίζοντας τα sneakers ως "σιλουέτες κληρονομιάς που αποδομήθηκαν και ξαναχτίστηκαν κάτω από το οπτικό πλαίσιο της ACW". Εξηγεί τη μέθοδο του Ross να χρησιμοποιεί έναν "προοδευτικό φακό" για να αφηγείται την ιστορία κάθε παπουτσιού και περιγράφει τη χρήση "προηγμένων υφασμάτων, καινοτόμων τεχνικών κατασκευής και πρωτοποριακών εφαρμογών χρωμάτων", τα οποία είναι εμφανή στο σχεδιασμό του TN98. Η κοινότητα αναφέρεται και πάλι εδώ, με την ιστοσελίδα να περιγράφει ότι "παραμένει στο επίκεντρο αυτού του συνεχιζόμενου έργου", καθώς εξετάζεται "η σχέση μεταξύ χρήστη και μάρκας" για να δημιουργηθεί "μια συζήτηση γύρω από τις συλλογικές μας εμπειρίες και τις κοινές ιστορίες".

© Nike / A-COLD-WALL*

Εμβαθύνοντας περισσότερο

Πέρα από αυτή την εισαγωγή, η οποία από μόνη της δίνει μια ενδιαφέρουσα εικόνα των θεμάτων πίσω από τη συνεργασία, υπάρχει μια δεύτερη σελίδα που εμβαθύνει ακόμα περισσότερο στο Air Max Plus της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης μιας ματιάς στις επιρροές για κάθε μεμονωμένη χρωματική απόχρωση. Επιστρέφει σε πολλές από τις έννοιες και τις ιδέες που αναφέρονται στις αναρτήσεις της μάρκας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από το λανσάρισμα, συμπεριλαμβανομένης της βαθιάς σχέσης μεταξύ της ACW* και της Nike. Ο τίτλος επαναλαμβάνει επίσης μία από τις φράσεις που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπάνια κυκλοφορίας: "ACW_NIKE TN98: Ένα παιχνίδι εκλέπτυνσης και αφαίρεσης μέσα από τον φακό ενός διαχρονικού εικονιδίου." Αναφέρει έναν από τους στόχους του έργου ως την επέκταση της "πολιτιστικής σημασίας και της ριζοσπαστικής καινοτομίας του πρωτότυπου Nike Air Max Plus TN του 1998", πριν περιγράψει τα διάφορα βασικά χαρακτηριστικά του παπουτσιού, όπως το "κομψό εξωτερικό από δέρμα πλήρους κόκκου", το οποίο είναι κατασκευασμένο "για να γερνάει και να πατιναριστεί με τη φθορά", αλλάζοντας έτσι "την εμφάνιση και την αίσθηση του TN98". Η χρήση της "διακριτικής έκφρασης" του παπουτσιού και το "νεύμα της ACW* στη γεωμετρία" απεικονίζονται επίσης, το πρώτο βρίσκεται στη χρήση λεπτού branding που κρύβεται "κάτω από μια ραβδωτή πλάκα TPU στη φτέρνα", το δεύτερο αποδεικνύεται από το χαραγμένο με λέιζερ "πλευρικό swoosh και συμπαγή τετράγωνα". Η σελίδα δίνει ακόμη στον αναγνώστη μια καλύτερη κατανόηση της συνεργασίας με τον Gabriel Moses, περιγράφοντας τις εικόνες του, οι οποίες εμφανίζονται παντού, ως "μια σειρά από σουρεαλιστικά ενσταντανέ εμπνευσμένα από αναγεννησιακά ταμπλό και κέντρα δοκιμών ρούχων επιδόσεων." Τα θέματα που διερευνώνται στη δουλειά του βασίζονται γύρω από "την ανθρώπινη σωματική διάπλαση, τη στυλιζαρισμένη κίνηση και τους νέους τρόπους αθλητισμού" σε μια πρόκληση προς "τις νόρμες των συμβατικών οπτικών μέσων καμπάνιας".

© Nike / A-COLD-WALL*

Εμπνεύσεις

Χαμηλότερα στη σελίδα, υπάρχει μια σύντομη ενότητα που εξιστορεί την ιστορία πίσω από κάθε ένα από τα τρία χρώματα, ξεκινώντας με το Onyx. Λέγεται ότι παίζει με τη "σκιά" για να αποκαλύψει και να κρύψει την ανανεωμένη κατασκευή του εξωσκελετού-σήμα κατατεθέν του Plus σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. Η έμπνευση του Ross αποκαλύπτεται ότι είναι η "μπρουταλιστική φιλοσοφία σχεδιασμού" και η πρόθεσή του να δημιουργήσει μια "απογυμνωμένη κατασκευή και εκτεθειμένη μηχανική" με "ελάχιστο φινίρισμα". Ακολουθεί το Stone, το οποίο συνοδεύεται από τον τίτλο: "Embracing imperfection through exposure of the making process" (Αγκαλιάζοντας την ατέλεια μέσω της έκθεσης της διαδικασίας κατασκευής), κάτι για το οποίο ο Ross ακούστηκε να μιλάει στο βίντεο "Behind the Design" της Nike. Ορίζει αυτή την απόχρωση ως "φωτεινό αντίποδα", του οποίου η "σιλουέτα και τα υλικά" έχουν "επαναπροσδιοριστεί". Η έμφαση σε αυτό το μοντέλο περιγράφεται ως η "μονάδα απορρόφησης Nike Air bubble", ενώ το "παλαιωμένο φινίρισμα" που φθείρεται με την πάροδο του χρόνου είναι μια αναφορά στο "μεταβαλλόμενο αστικό μας περιβάλλον". Τέλος, το House Blue παίρνει τη δική του εξήγηση. Για άλλη μια φορά, οι εμπνεύσεις αντλούνται από τα αστικά τοπία, ενώ ο σχεδιασμός αντιπροσωπεύει "μια ευρύτερη ενασχόληση με τους βιομηχανικούς χώρους και τη μοντερνιστική βρετανική αρχιτεκτονική". Συγκεκριμένα, "οι εικονικές εξωτερικές μπλε σωληνώσεις του Richard Rogers" αποτελούν "βασικό σημείο επαφής" για την εμφάνιση του αθλητικού παπουτσιού - μια κατάλληλη επιρροή που παραπέμπει στο αρχικό κίνητρο του Tinker Hatfield πίσω από το σχεδιασμό του πρώτου μοντέλου Air Max. Επιπλέον, το ίδιο το χρώμα έχει μεγάλη σημασία για τον Ross και την ACW*, καθώς "υποδηλώνει την καθαρότητα, τη λειτουργικότητα, την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη". Το μπλε είναι ένα "ενοποιητικό θέμα" για τη μάρκα, καθώς έχει χρησιμοποιηθεί σε όλες τις παγκόσμιες τοποθεσίες της, λειτουργώντας ως "σταθερό φόντο" και ως "συσκευή καθορισμού τόνου" που είναι ταυτόχρονα "εντυπωσιακή και ενεργοποιητική". Η ευρεία χρήση αυτού του χρώματος τόσο σε δημόσιους όσο και σε ιδιωτικούς χώρους δείχνει την "εγγενή αίσθηση αυθεντικότητας", κάτι που στηρίζει το αθλητικό παπούτσι και ολόκληρη τη συνεργασία. Καθένας από αυτούς τους εκπληκτικούς χρωματισμούς έχει στη συνέχεια τη δική του ξεχωριστή σελίδα με μια πλήρη περιγραφή του παπουτσιού και των ξεχωριστών σχεδιαστικών στοιχείων του. Οι πληροφορίες είναι οι ίδιες σε κάθε μία, και οι φωτογραφίες είναι όλες τοποθετημένες σε ένα κομψό λευκό φόντο με κοντινές εικόνες των λεπτότερων λεπτομερειών που βρίσκονται σε όλο το παπούτσι.

© Nike / A-COLD-WALL*

Δύο δημιουργικές δυνάμεις

Στο διάστημα που μεσολάβησε από την κυκλοφορία του TN98 by A-COLD-WALL*, η Nike τίμησε επίσης τη συνεργασία μέσω μιας έκθεσης "Behind the Design" στο πλαίσιο της Ημέρας SNKRS 2023. Η εκδήλωση αυτή παρουσιάστηκε στη σελίδα nikelondon στο Instagram στις 12 Οκτωβρίου με αποσπάσματα των Gabriel Moses και Samuel Ross να συζητούν τις απόψεις τους για τη συνεργασία. Τα σχόλιά τους κατέδειξαν τις ατομικές τους προσεγγίσεις στη δημιουργική εργασία, με τον Ross να συμβουλεύει τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές να μην απολογούνται για τη δημιουργικότητά τους, δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει "τέλειος οδικός χάρτης" ή "αυστηρό μονοπάτι" και ότι είναι σημαντικό να "είσαι ο μεγαλύτερος κριτής σου στην πορεία". Ο Moses, εν τω μεταξύ, εξήγησε την πεποίθησή του ότι οι συνεργασίες "μπορούν να δημιουργήσουν μαγεία" αν γίνουν με τον σωστό τρόπο, προτρέποντας τους δημιουργούς να είναι ανοιχτοί, να βρίσκουν ανθρώπους με παρόμοιες προοπτικές και να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Το σχόλιο περιέγραψε τους δύο άντρες ως "οραματιστές" και "δημιουργικές δυνάμεις" που δίνουν "νέα ζωή στα κλασικά street".

© Nike / A-COLD-WALL*

Τιμώντας ένα κλασικό προϊόν

Η συνεργασία μεταξύ της Nike και της A-COLD-WALL* έχει αναπτυχθεί και εξελιχθεί επί σειρά ετών σε ένα σημείο όπου οι δύο τους είναι σε θέση να αναπαράγουν κληρονομικά αθλητικά παπούτσια Nike με τολμηρούς, συναρπαστικούς τρόπους. Τιμώντας το εμβληματικό Air Max Plus, ο Samuel Ross κατάφερε να το πετύχει αυτό με τη δική του εκδοχή του διαχρονικού μοντέλου. Οι πολυτελείς πινελιές στο TN98 του Ross απογείωσαν την εμφάνιση του Air Max Plus, καθιστώντας το την τέλεια ωδή στην επταετή συνεργασία του με τη Nike.

Read more

Το SPORTSHOWROOM χρησιμοποιεί cookies. Σχετικά με την πολιτική μας για τα cookies.

Να συνεχίσει

Επέλεξε τη χώρα σου

Ευρώπη

Αμερικής

Ασία-Ειρηνικός

Αφρική

μέση Ανατολή