SPORTSHOWROOM

Archive

Air Dior

Η εξαιρετική πολυτέλεια συναντά την αθλητική κληρονομιά.

Air Dior
© Jordan / Dior

Μια εκπληκτική αποκάλυψη

Ήταν αρχές Δεκεμβρίου του 2019 και πλήθος διασημοτήτων είχε εμφανιστεί στην επίδειξη πασαρέλας της ανδρικής συλλογής Dior για το φθινόπωρο 2020 στο Μαϊάμι. Ο διάσημος Αμερικανός σχεδιαστής μόδας και συνεργάτης της Nike Shawn Stussy είχε δημιουργήσει ένα πρωτότυπο γραφικό για να καλύψει την πασαρέλα, τους τοίχους και την οροφή της μεγάλης αίθουσας στην οποία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, δίνοντας ένα δυναμικό σκηνικό. Ανάμεσα σε όλη αυτή την καλλιτεχνία και τα ρούχα Dior που περιφέρονταν πάνω και κάτω από την πασαρέλα, ένα μοναδικό αποκλειστικό sneaker ανακοίνωσε τον εαυτό του στον κόσμο. Όπως και πολλά από τα αντικείμενα που παρουσιάστηκαν, απέπνεε την πολυτέλεια του Dior μέσω της γκρι απόχρωσης του εμπορικού σήματος της μάρκας και του μοτίβου Dior Oblique. Ωστόσο, η σιλουέτα στην οποία εμφανίζονταν αυτά τα σύμβολα ήταν από έναν πολύ διαφορετικό κόσμο. Το άμεσα αναγνωρίσιμο έμβλημα του Dior ήταν ραμμένο μέσα σε μεγεθυμένα swooshes της Nike σε ένα μοντέλο που ήταν οικείο σε κάθε λάτρη των sneakers που σέβεται τον εαυτό του - το Air Jordan 1. Το Selfridges έγραψε αργότερα ότι τα αποκαλυπτήρια "έσπασαν το διαδίκτυο" με τις εικασίες που δημιούργησε μετά την εκδήλωση. Ο ενθουσιασμός αυτός ήταν κατανοητός, δεδομένου ότι επρόκειτο για μια άνευ προηγουμένου συνεργασία μεταξύ μιας από τις πιο εμβληματικές μάρκες αθλητικών παπουτσιών όλων των εποχών και ενός πολυτελούς οίκου μόδας. Στο τέλος της επίδειξης, ο συνδημιουργός του παπουτσιού, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior Men, Kim Jones, βγήκε στην πασαρέλα με ένα ζευγάρι των ολοκαίνουργιων Air Jordan 1 OG Dior Low και High, σηματοδοτώντας στον κόσμο την έναρξη αυτής της μνημειώδους συνεργασίας.

© Jordan / Dior

Πρώιμα teasers

Λίγες ημέρες μετά την εκδήλωση, στις 7 Δεκεμβρίου, αναρτήθηκε στο κανάλι του Christian Dior στο YouTube ένα βίντεο που αποκάλυπτε μέρος της ιστορίας πίσω από το σχέδιο. Όσοι είχαν πάρει μόνο μια απλή γεύση του στην επίδειξη πασαρέλας, θα έβλεπαν λεπτομερώς το πολυτελές sneaker, καθώς ο άλλος συνδημιουργός του, ο επικεφαλής σχεδιαστής υποδημάτων για τους άνδρες του Dior, Thibo Denis, εξηγούσε μερικές από τις καθοριστικές εμπνεύσεις του. Σε συνομιλία με τον λάτρη των sneakers Sean Wotherspoon, ο οποίος ο ίδιος είχε συνεργαστεί με τη Nike για το Air Max 97/1, ο Denis μετέφερε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Είπε στον Wotherspoon ότι αυτό ήταν το πρώτο Jordan που κατασκευάστηκε στην Ιταλία μετά το Jordan 2 του 1986. Μίλησε επίσης για το πώς ήθελαν να αναπτύξουν ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, εστιάζοντας στο σχήμα, το οποίο είχε ληφθεί από το Neutral 85 Jordan, στο δέρμα, το οποίο ήταν κατασκευασμένο για να είναι ιδιαίτερα παχύ, και στην κατασκευή, η οποία ήταν σχεδόν σαν αυτή μιας προσεκτικά κατασκευασμένης τσάντας Dior, με βαμμένες άκρες και ειδικές ραφές. Αυτό ενστάλαξε στο σχέδιο το τέλειο μείγμα της κληρονομιάς κάθε μάρκας. Καθώς το ζευγάρι συνέχισε να μιλάει, ο Wotherspoon έδειξε το είδος του ενθουσιασμού που πολλοί πρέπει να ένιωσαν για αυτό το σχέδιο, θαυμάζοντας καθώς παρατηρούσε τις πολλές συναρπαστικές λεπτομέρειες του. Υπήρχε το μπάλωμα Dior στη γλώσσα, το Dior Oblique ανάγλυφο στο φυσικό δέρμα που κρύβεται κάτω από το πέλμα, η διαφανής εξωτερική σόλα που αποκαλύπτει ένα λογότυπο Dior κάτω από το δεξί πόδι και το νέο λογότυπο Air Dior κάτω από το αριστερό, και τέλος, οι λέξεις "Dior" και "Jumpman" χαραγμένες στα κορδόνια των κορδονιών. Ο λάτρης των sneakers ολοκλήρωσε το βίντεο δηλώνοντας ότι το Air Jordan 1 OG Dior είναι ένα "διαχρονικό παπούτσι", δίνοντάς του το τέλειο hype ενόψει της προγραμματισμένης κυκλοφορίας του στις αρχές του 2020.

© Jordan / Dior
© Jordan / Dior

"Κατάλληλο για πτήση"

Όσοι περίμεναν με ανυπομονησία περισσότερα νέα έπρεπε να περιμένουν μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2020 για το επόμενο teaser. Σε αυτό, ο Jordan δημοσίευσε μια εικόνα του Travis Scott με ρούχα Air Dior, συμπεριλαμβανομένου ενός επώνυμου μπλε καπέλου κουβά, το οποίο ο δημοφιλής ράπερ είχε τραβήξει πάνω από το πρόσωπό του. Το δεξί του πόδι ήταν ανασηκωμένο, αναδεικνύοντας το προφίλ του αθλητικού παπουτσιού Air Dior, και η απλή λεζάντα έγραφε: "Fit for flight. Ο @travisscott είναι ντυμένος με τη συλλογή Air Dior x #JUMPMAN". Αυτό δεν παρουσίαζε μόνο το ίδιο το παπούτσι, αλλά αποκάλυπτε ότι θα υπήρχε μια ολόκληρη συλλογή ρούχων και αξεσουάρ Air Dior. Δυστυχώς, δεν επρόκειτο να υπάρξουν άλλες ενημερώσεις για λίγο καιρό, καθώς η πανδημία ανάγκασε την προγραμματισμένη κυκλοφορία τον Απρίλιο του 2020 να αναβληθεί.

Μια εκστρατεία που ξαναγεννιέται

Μόλις τον Ιούνιο αποκαλύφθηκαν περισσότερες πληροφορίες, αλλά η εκστρατεία εκτόξευσης από αυτό το σημείο και μετά επιταχύνθηκε γρήγορα. Το πρώτο σημάδι ότι η κυκλοφορία θα ερχόταν ήταν σε μια ανάρτηση στη σελίδα του Dior στο Instagram στις 16 Ιουνίου. Περιείχε ένα ζευγάρι εικόνων που παρέπεμπαν στο ντεμπούτο του sneaker στην επίδειξη πασαρέλας στο Μαϊάμι, συμπεριλαμβανομένου ενός σετ ζωγραφισμένου με το γραφικό της πασαρέλας του Shawn Stussy. Ενώ η ανάρτηση επικεντρώθηκε περισσότερο στην κυκλοφορία της συλλογής ρούχων στο σύνολό της, δύο από τα τρία μοντέλα φορούσαν το sneaker της συνεργασίας Air Dior, δίνοντας μια επίκαιρη υπενθύμιση σε όσους είχαν ενθουσιαστεί με το σχέδιο όταν το είχαν αρχικά δει κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τον προηγούμενο Δεκέμβριο.

© Jordan / Dior
© Jordan / Dior

Ένα εξαιρετικά αποκλειστικό αθλητικό παπούτσι

Στη συνέχεια, στις 25 Ιουνίου, η μεγάλη μέρα έφτασε επιτέλους, καθώς το Air Jordan 1 OG Dior έγινε διαθέσιμο στο κοινό. Για να σηματοδοτήσει την περίσταση, η Dior δημοσίευσε τρεις αναρτήσεις στη σελίδα της στο Instagram. Κάθε μία περιλάμβανε εικόνες μοντέλων που φορούσαν το sneaker μαζί με αντικείμενα από την capsule συλλογή Air Dior. Δεν φείδεται εξόδων, καθώς ένας από τους πιο ταλαντούχους φωτογράφους του κόσμου της μόδας, ο Brett Lloyd, επιστρατεύτηκε για να συνθέσει τις λήψεις. Για την πρώτη ανάρτηση, το κάδρο επικεντρώθηκε περισσότερο στο ίδιο το sneaker, με τρεις διαφορετικές εικόνες προφίλ, δύο από τις οποίες ήταν απλά από το κάτω μισό του σώματος, με τα μοντέλα να φορούν όλα σορτς και κάλτσες με την επωνυμία Air Dior για να παρουσιάζουν μια σαφή εικόνα του παπουτσιού. Το κείμενο που συνόδευε την ανάρτηση αποκάλυπτε την πιο σημαντική πληροφορία - ότι ο κόσμος θα είχε πλέον "την ευκαιρία να αγοράσει τα limited-edition #DiorJordan sneakers". Κατευθύνει τους αναγνώστες σε έναν σύνδεσμο στο βιογραφικό της μάρκας, ο οποίος τους οδηγούσε στον ιστότοπο της Dior. Εκεί, μπορούσαν να βρουν περαιτέρω βίντεο του αθλητικού παπουτσιού μαζί με μια παράγραφο κειμένου που συνόψιζε τη συνεργασία: "Στην ανδρική συλλογή Dior για το φθινόπωρο 2020 πρωταγωνιστεί μια πρωτοφανής σύζευξη: Ο Dior και η Kim Jones συνεργάστηκαν με την Jordan Brand για να δημιουργήσουν μια περιορισμένη έκδοση του αθλητικού παπουτσιού Jordan 1, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία μεταξύ της εμβληματικής μάρκας μπάσκετ και ενός παριζιάνικου οίκου υψηλής ραπτικής". Όσοι ήλπιζαν να αγοράσουν το παπούτσι θα αντιμετωπίζονταν με "σειρά προτεραιότητας", αφού θα έπρεπε να "εγγραφούν online για να έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια 'Air Jordan 1 OG Dior'". Αυτό δηλώνει την αποκλειστικότητα της συνεργασίας και όσοι εγγραφούν πραγματικά θα είναι τυχεροί να έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν ένα ζευγάρι, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο 8500 σε έναν διακριτικό φόρο τιμής στην κυκλοφορία του OG Air Jordan 1 το 1985, ενώ άλλα 5000 θα πάνε στους πελάτες της πολυτελούς μάρκας μόδας και σε άλλους VIP. Άλλοι θα είχαν αργότερα την ευκαιρία να αγοράσουν μία από τις low-top εκδόσεις του σχεδίου, αν και αυτή κυκλοφόρησε σε ακόμα λιγότερους αριθμούς, με μόλις 4700 ζευγάρια να προσφέρονται, αυτή τη φορά προς τιμήν των σχεδίων New Look του Christian Dior, που έκαναν το ντεμπούτο τους το 1947. Παρά την τσουχτερή τιμή κυκλοφορίας του παπουτσιού των 1.800 λιρών, ορισμένες πηγές ανέφεραν ότι περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια άνθρωποι είχαν υπογράψει μόνο για την αρχική high-top έκδοση, οπότε οι πιθανότητες να αποκτήσει κανείς ένα ζευγάρι ήταν ελάχιστες. Παρόλα αυτά, 8500 τυχεροί τα κατάφεραν, μερικοί από τους οποίους εθεάθησαν να περιμένουν στην ουρά έξω από το pop-up κατάστημα στο Selfridges του Λονδίνου στις 4 το πρωί το πρωί της κυκλοφορίας για να παραλάβουν τα παπούτσια τους.

© Jordan / Dior

Εικονικές εμπνεύσεις

Η επόμενη από τις τρεις αναρτήσεις έδειχνε μοντέλα να ποζάρουν με μερικά από τα πιο έξυπνα κομμάτια της συλλογής. Όλα τα μοντέλα φορούσαν το αθλητικό παπούτσι Air Dior και το σχόλιο επέστησε την προσοχή στον εμπνευσμένο Michael Jordan. Έγραφε: "Εμπνευσμένο από το μυθικό στυλ του θρύλου του NBA Michael Jordan εντός και εκτός γηπέδου, ανακαλύψτε την πλήρη προσφορά των κομματιών από τη συλλογή ρούχων και αξεσουάρ περιορισμένης έκδοσης #DiorJordan - συμπεριλαμβανομένης της εύκολης κομψής προσέγγισης της ραπτικής". Ανέφερε επίσης πού θα είναι διαθέσιμα τα αντικείμενα: "σε επιλεγμένες μπουτίκ Dior, καθώς και σε δύο pop-up καταστήματα που βρίσκονται μέσα στο Selfridges (Λονδίνο) και στο Taikoo Li (Chengdu), από τις 8 Ιουλίου". Οι ίδιες πληροφορίες περιέχονταν και στην τρίτη ανάρτηση, μαζί με περισσότερες αναφορές στον Brett Lloyd και τον σύνδεσμο εγγραφής. Αυτή η τελευταία ανάρτηση έδειχνε τρεις εικόνες μοντέλων με μια πιο casual επιλογή ρούχων από την κάψουλα, και μια τέταρτη από το πίσω μέρος ενός μαύρου σακακιού με το εντυπωσιακό νέο έμβλημα Air Dior σε λευκό χρώμα σε όλο το μήκος του. Τα εμβληματικά φτερά Jordan με τη μπάλα του μπάσκετ στη μέση και τις λέξεις "Air Dior" γραμμένες σε ένα πανό πάνω από την κορυφή είχαν ήδη καθιερωθεί ως μέρος της συνεργασίας, αλλά αυτή η λήψη τόνιζε πραγματικά τη δύναμη αυτού του υβριδικού μοτίβου. Εν τω μεταξύ, το κείμενο με την ανάρτηση σημείωνε ότι η συλλογή ρούχων ήταν "πολυαναμενόμενη" και ανέφερε τον ρόλο της Kim Jones στην παραγωγή της. Τέλος, υπογράμμιζε τη "λεπτή ισορροπία μεταξύ της αισθητικής @Jumpman23 και της κληρονομιάς του οίκου", δηλώνοντας ότι η συνεργασία οδήγησε σε "μια φρέσκια ερμηνεία των διαχρονικών σιλουετών αθλητικών ρούχων", ένα μήνυμα που επρόκειτο να επαναληφθεί πολλές φορές.

© Jordan / Dior

“Diordan”

Στις 8 Ιουλίου, ολόκληρη η συλλογή έγινε διαθέσιμη. Ως ένα από τα μοναδικά μέρη όπου ο κόσμος μπορούσε να αγοράσει αυτά τα αποκλειστικά αντικείμενα, η Selfridges & Co. κατασκεύασε μια σελίδα στον ιστότοπό της για να διαφημίσει το The Selfridges Corner Shop στο κατάστημα της μάρκας στο Λονδίνο, το οποίο θα ήταν ανοιχτό για μόλις δύο σύντομες εβδομάδες και θα έκλεινε στις 21 Ιουλίου 2020. Όπως και μεγάλο μέρος του hype γύρω από την κυκλοφορία, η ιστοσελίδα περιέγραφε την αποκλειστικότητα του χώρου, αποκαλώντας το "το μοναδικό στο είδος του στο Ηνωμένο Βασίλειο", ενώ μιλούσε επίσης για την αξιοσημείωτη συνάντηση της "ιστορικής, υψηλής ραπτικής μόδας (ευγενική προσφορά του Dior), με το πιο εμβληματικό αθλητικό παπούτσι μπάσκετ στον κόσμο (Air Jordan 1)". Επίσης, περιγράφει λεπτομερώς ορισμένες από τις εμπνεύσεις πίσω από το σχέδιο, αναφέροντας ότι ο κόσμος είχε αρχίσει να αναφέρεται στο αθλητικό παπούτσι ως "Diordan", καθώς και μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του, όπως το μοναδικό patch με τον αριθμό παρτίδας που ήταν ραμμένο στο εσωτερικό κολάρο και τα αξεσουάρ που συνοδεύουν κάθε ζευγάρι. Αυτές οι αριστοκρατικές προσθήκες περιλάμβαναν ταιριαστές σακούλες σκόνης, μεταλλικά κρεμαστά καρτελάκια και ένα εφεδρικό σετ κερωμένων κορδονιών, τα οποία ήταν και αυτά μέσα σε προστατευτικές σακούλες σκόνης. Διαφωτιστικές αναφορές από την Kim Jones και τον Martin Lotti, αντιπρόεδρο σχεδιασμού της Jordan Brand, έδωσαν στους αναγνώστες περισσότερες πληροφορίες για τους λόγους πίσω από τη συνεργασία. Η Jones μίλησε για την Jordan Brand που είναι "εμβληματική", όπως ακριβώς και ο Dior, ενώ ο Lotti αναφέρθηκε στη σημασία της σύνδεσης μεταξύ των δύο εταιρειών και στην επιθυμία τους να διευρύνουν τους δημιουργικούς τους ορίζοντες. Τα λόγια του Lotti το συνόψισαν καλύτερα: "Η συνεργασία μας με τον Dior προσφέρει μια νέα ματιά στο στυλ του μπάσκετ και συνδυάζει το high-end streetwear με την πολυτελή μόδα".

© Jordan / Dior

Μια μοναδική συλλογή

Την ίδια ημέρα, ένα βίντεο με την Kim Jones και τον Thibo Denis αναρτήθηκε στη σελίδα του Christian Dior στο YouTube και στην ιστοσελίδα του οίκου. Ξεκινούσε με τον Jones να επιδεικνύει τη συλλογή του από AJ1 στον Denis και να θυμάται τα αγαπημένα του. Αυτή η σύντομη συνομιλία έδωσε μια πραγματική εικόνα του γιατί το Air Jordan 1 είχε επιλεγεί ως η σιλουέτα που θα φιλοξενούσε αυτή τη συνεργασία - ο Jones ήταν και είναι γνήσιος θαυμαστής της μάρκας, καθώς συλλέγει τα σχέδιά της από νεαρή ηλικία. Συνέχισε περιγράφοντας πώς αναγκάστηκε να μοιραστεί το κόστος του πρώτου του ζευγαριού με τους φίλους του, μόνο και μόνο για να μπορέσει ο καθένας τους να το απολαύσει φορώντας το μερικές μέρες την εβδομάδα. Έδειξε μάλιστα στον Denis μερικά απίστευτα σπάνια χρώματα, συμπεριλαμβανομένου ενός που ο μόνος άλλος ιδιοκτήτης του είναι ο σχεδιαστής του, ο καλλιτέχνης Hiroshi Fujiwara. Στη συνέχεια, το βίντεο παρουσίασε τον Martin Lotti, ο οποίος δήλωσε ότι το AJ1 ξεκίνησε την κουλτούρα της συλλογής αθλητικών παπουτσιών, ως εκ τούτου φάνηκε ως το τέλειο μοντέλο για να χρησιμοποιηθεί για μια αποκλειστική, περιορισμένη έκδοση που έγινε από δύο εμβληματικές μάρκες. Μετά από αυτό, το βίντεο προχώρησε στη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής, εξηγώντας ότι φτιάχτηκε για να μοιάζει με ένα αυθεντικό Air Jordan 1 χρησιμοποιώντας κορυφαίο ιταλικό δέρμα. Στην πραγματικότητα, επέλεξαν υλικά που η Nike δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν για να δημιουργήσουν ένα πολυτελές προϊόν που διατηρούσε την μπασκετική κληρονομιά του αρχικού σχεδίου. Αναφέρθηκε επίσης η συλλογή κάψουλας Air Dior, με την εκλεπτυσμένη εμφάνιση του Michael Jordan εκτός γηπέδου και την άκρη του δρόμου, μαζί με τις παραδοσιακές εμφανίσεις και από τις δύο μάρκες να αναφέρονται ως κύριες εμπνεύσεις της. Προς το τέλος του βίντεο, ο ανερχόμενος αστέρας του NBA Rui Hachimura εθεάθη να μοντελοποιεί μερικά από τα ρούχα μαζί με τα άλλα μοντέλα που είχαν ήδη εμφανιστεί σε αναρτήσεις του Dior στο Instagram.

Εκτός από οπαδός της μάρκας Jordan, ο Jones ήταν μεγάλος θαυμαστής του ίδιου του παίκτη. Την επομένη της κυκλοφορίας του αθλητικού παπουτσιού Air Dior, η βρετανική Vogue δημοσίευσε ένα άρθρο για τη δημιουργία του από την οπτική γωνία του Jones. Αποκάλυπτε ότι αυτή ήταν η πρώτη συνεργασία μόδας που σύναψε ο Τζόρνταν και ότι το αθλητικό παπούτσι κατασκευάστηκε από τους ειδικούς του εργοστασίου δερμάτινων ειδών του Dior. Εμβαθύνοντας στη σχέση μεταξύ του Jones και του Jordan, εξηγούσε ότι οι δύο τους είχαν συναντηθεί στο Μονακό και ξανά στο Σικάγο πριν κυκλοφορήσει το παπούτσι, με τον Jones να χαίρεται όταν άκουσε ότι ο Jordan ήταν θαυμαστής των σχεδίων του. Στην πρώτη τους συνάντηση στο Μονακό βρέθηκε και ένα άλλο σημαντικό πρόσωπο, που δεν ήταν άλλο από τον Travis Scott, ο οποίος δήλωσε επίσης την αγάπη του για το sneaker.

© Jordan / Dior

Ένας "πολύπλευρος καλλιτέχνης"

Την ίδια ημέρα που δημοσιεύτηκε αυτό το άρθρο, ο Scott εμφανίστηκε στη σελίδα του Dior στο Instagram. Όπως και η 25η Ιουνίου, έτσι και η 9η Ιουλίου ήταν άλλη μια μεγάλη μέρα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Dior, καθώς συνολικά τέσσερις αναρτήσεις βγήκαν στο προφίλ του στο Instagram. Η πρώτη ήταν ένα βίντεο με τον Scott να μοντελοποιεί διάφορα αντικείμενα από τη συλλογή, ενώ στο βάθος έπαιζε το τραγούδι του "Highest in the Room". Περιελάμβανε κοντινά πλάνα του λογότυπου Jumpman και του νέου εμβλήματος Air Dior μαζί με μια λεζάντα που καλούσε τους αναγνώστες να "ανακαλύψουν την πλήρη κάψουλα #AirDior που αποτελείται από sneakers, ready-to-wear και αξεσουάρ". Για άλλη μια φορά, είχε επιστρατευτεί ένας φωτογράφος υψηλού προφίλ με τη μορφή του Hugo Scott, ο οποίος φημίζεται για τη δουλειά του στο χώρο της μόδας και την ικανότητά του να αποτυπώνει τη γνήσια φύση των υποκειμένων του μέσα από τον αυθορμητισμό.

© Jordan / Dior

Ο Σκωτσέζος φωτογράφος αναφέρθηκε επίσης σε δύο από τις άλλες αναρτήσεις που αναρτήθηκαν εκείνη την ημέρα, οι οποίες περιείχαν πιο εντυπωσιακές εικόνες του Travis Scott. Κάθε ανάρτηση περιέγραφε τον ράπερ ως έναν "πολύπλευρο καλλιτέχνη", ενώ η μία ανέφερε ότι η "capsule από τον @MrKimJones... συλλαμβάνει το αληθινό πνεύμα του μπασκετικού lifestyle που συνδέεται με το @Jumpman23", και η άλλη πρότεινε ότι "η συλλογή... διοχετεύει έμπνευση από τα θησαυροφυλάκια @Jumpman23 και Dior σε μια αποφασιστικά σύγχρονη εκδοχή του κλασικού αθλητικού ρούχου, η οποία ανατρέχει στο λεπτότατο στυλ του πρωταθλητή του NBA Michael Jordan".

Dior savoir-faire

Η τελευταία από τις τέσσερις αναρτήσεις στις 9 Ιουλίου ακολούθησε μια ελαφρώς διαφορετική διαδρομή, εστιάζοντας στη διαδικασία κατασκευής. Ένα σύνολο έξι εικόνων έδειξε μερικές από τις παρασκηνιακές στιγμές από την παραγωγή του αθλητικού παπουτσιού και άλλων στοιχείων της συλλογής. Οι ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, αυτή τη φορά τραβηγμένες από τον γεννημένο στη Βενεζουέλα και εγκατεστημένο στο Παρίσι φωτογράφο Alfredo Piola και τον Γάλλο καλλιτέχνη Valentin Hennequin, δημιούργησαν μια ατμόσφαιρα στυλ, εκλέπτυνσης και κομψότητας μέσα από την απεικόνιση της υψηλής ποιότητας κατασκευής. Παράλληλα, το σχόλιο τόνισε τον συνδυασμό στυλ που σφυρηλατήθηκε μέσω της συνεργασίας: "Από την ραπτική μέχρι την επεξεργασία δέρματος, το απόλυτο #DiorSavoirFaire συγχωνεύεται με τη γοητεία του αμερικανικού αθλητικού ρούχου, όπως εμπνέεται από το στυλ εντός και εκτός γηπέδου του θρυλικού μπασκετμπολίστα Michael Jordan". Οι ίδιες οι εικόνες έδειχναν μερικές από τις πιο αξιοσημείωτες πτυχές των σχεδίων, από το αριστοτεχνικά ραμμένο blazer μέχρι τα λεπτά κουμπιά Air Dior και την ακρίβεια της κατασκευής στα swooshes.

© Jordan / Dior
© Jordan / Dior

Ένα έργο πάθους

Την επόμενη κιόλας ημέρα, ο Dior συνέχισε την καμπάνια του στο Instagram με δύο ακόμη αναρτήσεις. Η πρώτη έδειχνε εικόνες του Alfredo Piola με τα μοντέλα από τις προηγούμενες αναρτήσεις, καθώς και φωτογραφίες μιας κομψής δερμάτινης τσάντας και ενός πορτοφολιού Air Dior. Όπως και με τις προηγούμενες αναρτήσεις, το σχόλιο βασίστηκε στην κληρονομιά των δύο εμπορικών σημάτων και στη "συγχώνευση της μπασκετικής κουλτούρας και της ενδυματολογικής εκλέπτυνσης". Αναφέρθηκε επίσης για πρώτη φορά στο "χαρακτηριστικό λογότυπο της σειράς", ένα σύμβολο που, όπως είπε ο Kim Jones, του δίνει την αίσθηση της πολυτέλειας και της ταξιδιωτικής κουλτούρας της δεκαετίας του 1960. Συνέχισε περιγράφοντας τα "must-have looks" της συλλογής, όπως "bucket hats, necklaces και jacquard γραβάτες". Η δεύτερη ανάρτηση από τις 10 Ιουλίου ήταν μια επανάληψη του βίντεο από το κανάλι της μάρκας στο YouTube με τον Kim Jones να μιλάει στον Thibo Denis για τη συλλογή του από Air Jordan 1. Το σχόλιο το περιέγραφε ως "έργο πάθους για τον @MrKimJones", ενώ η κάψουλα αναφερόταν ως "πεμπτουσία του μοντέρνου με μια αίσθηση δημιουργικής ελευθερίας".

© Jordan / Dior
© Jordan / Dior

Μια ομάδα κατάλληλη για μια εξαιρετική συνεργασία

Η συνεργασία Jordan x Dior αποτέλεσε μια απίστευτη συνάντηση δύο από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες στον κόσμο, με αποκορύφωμα ένα πρωτοποριακό αθλητικό παπούτσι. Σύμφωνα με τον Thibo Denis, παρά το γεγονός ότι κατασκευάστηκε από μια μάρκα πολυτελείας, το παπούτσι δημιουργήθηκε για να προσελκύσει τους sneakerheads που θα γοητευτούν από τις λεπτές λεπτομέρειες και την συναρπαστική ιστορία του, τα οποία κατασκευάστηκαν αριστοτεχνικά από τη συλλογή ταλαντούχων ατόμων που συσπειρώθηκαν γύρω από το έργο. Από τα οραματιστικά μυαλά των σχεδιαστών Kim Jones και Thibo Denis μέχρι τον εμπνευσμένο Michael Jordan- από το καλλιτεχνικό ταλέντο των Hugo Scott και Brett Lloyd μέχρι το στυλ και την τεχνογνωσία των Travis Scott και Sean Wotherspoon, όλη αυτή η ομάδα αφηγήθηκε την συναρπαστική ιστορία μιας αποκλειστικής δημιουργίας που ξεπέρασε τον κόσμο των αθλητικών ειδών, οδηγώντας σε μια από τις πιο αξιόλογες κυκλοφορίες sneakers στην ιστορία της Jordan.

Διαβάστε περισσότερα

Το SPORTSHOWROOM χρησιμοποιεί cookies. Σχετικά με την πολιτική μας για τα cookies.

Να συνεχίσει

Επέλεξε τη χώρα σου

Ευρώπη

Αμερικής

Ασία-Ειρηνικός

Αφρική

μέση Ανατολή